Tööpakkumised
JUHATUSE ASSISTENT-KLIENDIHALDUR
TBD- Biodiscovery tegeleb ravimiainete arendamise ja tootmisega ning tootmistehnoloogia arendamisega. Ettevõte on partneriks maailma farmaatsiatööstustele ning nende tooteportfellis on üle 30 aine, sealhulgas ambrubitsiin (kopsuvähiravim), antasoliin (põletikuvastane aine) ja lutsiferiin (kasutatakse vähidiagnostikas). 90% toodangust eksporditakse.
Kutsume endaga koos maailma tervemaks muutma,
abivalmi, kaasa mõtleva ja headele kliendisuhetele orienteeritud
JUHATUSE ASSISTENDI-KLIENDIHALDURI
Sinu töö peamine eesmärk on äriarendusjuhi ja projektijuhtide toetamine kliendisuhtluses ning juhatuse liikmete abistamine ettevõtte eesmärkide saavutamisel.
Sinu tööülesanded on:
- kliendisuhete haldamine ja arendamine
ning müügi järelteeninduse korraldamine ja koordineerimine- sa mõistad kliendi
vajadusi ja oskad koos meeskonnaga neile leida lahendused
- kliendikõnedele ja päringutele vastamine
- pakkumiste koostamine
- klientide andmebaasi ja kliendihalduse
dokumentatsiooni ajakohasena hoidmine
- messide ja kliendikohtumiste
ettevalmistus, vajadusel kohtumistel osalemine
- 1-2 x aastas messidel osalemine
- kaupade logitikaga ja hangetega
tegelemine, s.h läbirääkimised hankijatega
- ettevõtte külaliste visiitide
ettevalmistamine ja tehnilise toe pakkumine
- teenus-ja tootmisprojektide jälgimine,
aruandlus ja analüüs ning tehnilise toe pakkumine
- juhatuse liikmete abistamine muudes
küsimustes s.h büroo töö tõrgeteta laabumine (töövahendite tellimine ja tehnika
korrashoid, nõupidamiste ruumide
ettevalmistus ning kohtumiste järgne ruumi korrastamine jmt)
- uute
võimaluste nägemine töökorralduses ja protsessides ning ettepanekute tegemine
Töö eeldab pidevat organiseerimist ja korraldamist ning mitme asja ühekorraga tegemist.
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on:
- Kõrgharidus
(eeliseks on loodusteaduste valdkond või meditsiin)
- varasem
müügitöö kogemus, töökogemus kliendihaldurina või assistendina
- huvi
ettevõtte tegevuse valdkonna vastu
- võimekus
kiiresti omandada uusi asju
- tehniline taip ja väga hea arvutioskus (MS Office)
- hea
eneseväljendusoskus, keeletunnetus ning õigekirjaoskus
- kõrgtasemel
eesti ja inglise keele oskus, vene keele
oskus suhtlustasandil
- võimekus
iseseisvalt töid planeerida ja organiseerida
On oluline, et soovid teha meeskonnatööd, oled sõbralik, empaatiline ja avatud ning hea suhtleja. Suudad ennast positiivselt kehtestada ning oled tegutsemises suunatud tulemustele ja tõhususele. Oled aus, korrektne, täpne ja kohusetundlik.
Ettevõte pakub huvitavat tööd ja innovaatilisi projekte. Keskkonda, kus puudub rutiin, toredat ning ühtehoidvat meeskonda (oleme nagu üks pere), konkurentsivõimelist palka. Lisaks koolitusi, võimalust osaleda messidel üle maailma.
Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskus või CV-Online kaudu kuni 07.06.2017, lisades CV-le ka motivatsioonikirja.
Lisainfo: Merle Rebane, telefonil 511 3804 või merle@tammistepersonal.ee. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse.