Tööotsijale

JAEMÜÜGIVÕRGU ARENDUSJUHT

Veho on Soome pereettevõte ja piirkonna suurimaid autokontserne, mis tegutseb Soomes, Rootsis, Eestis ja Leedus. Ettevõte loodi ja on Soome turul Mercedes-Benz kaubamärki esindanud juba aastast 1939. Veho gruppi lisandusid 2019. aasta oktoobris Silberauto kaubamärki kandvad Eesti ja Leedu äriüksused, mis on Mercedes-Benz autoriseeritud müügi- ja teenindusorganisatsioonid.

Veho Baltics kutsub arendama ja kvaliteedinõudeid tagama laialdaste teadmistega,
süsteemse ja täpse

JAEMÜÜGIVÕRGU ARENDUSJUHI,

kelle töö eesmärk on koordineerida esinduste ehitus- ja rekonstrueerimisprojekte, kaasates selleks vajalikud osapooled. Lisaks jälgid, et kogu Veho Baltikumi jaevõrk vastaks kõikidele olulistele standarditele lähtudes Daimleri ja Veho nõuetest.

Ettevõte pakub:
  • eneseteostuse võimalust Baltikumi jaevõrgu arendamisel kahe autoettevõtte ühinemise järgselt;
  • võimalust enesearenguks rahvusvahelises autoettevõttes;
  • motiveerivat tasusüsteemi;
  • kaasaegset töökeskkonda;
  • väljakutseid pakkuvat tööd.

Peamised tööülesanded ja vastustusvaldkonnad:
  • Veho esinduste Daimleri nõuetega vastavusse viimine kõikidel tasanditel;
  • esinduste ehitus- ja restaureerimisprojektide juhtimine kaasates vajaliku projektimeeskonna ning lähtudes Daimleri poolt kehtestatud reeglitest ja standarditest;
  • uute autoesinduste arendamine alates sobivate kruntide ja pindade leidmisest kuni maja sisustamiseni;
  • kahe uue esinduse ehituse juhtimine Tallinnas tähtaegadega 2023. ja 2025. a;
  • toodete standardite ja nõuete jälgimine ning nende kajastamine esinduste müügisaalides, kontorites, töökodades jne;
  • klienditeeninduse arendus jälgides Daimleri ja Veho poolt kehtestatud nõudeid ja standardeid; 
  • vastavate lepingute haldamine Daimleriga, milles on kehtestatud nõuded esindustele, riietusele, järelmüügile, kliendikaebustele jne. 
Sobid antud ametikohale, kui sul on:
  • kõrgharidus;
  • eelnev vähemalt 3-aastane töökogemus sarnasel positsioonil rahvusvahelises ettevõttes;
  • väga hea suuremahuliste projektide juhtimise kogemus;
  • väga hea eesti ja inglise keele oskus;
  • vene keele oskus vähemalt suhtlustasandil.

Oma töös oled edukas, kui oled proaktiivne, positiivne, analüütiline ning näed probleemide asemel võimalusi. Naudid projektide juhtimist, muudatuste tegemist, uute protsesside ja süsteemide väljatöötamist. Sulle meeldib jälgida erinevaid regulatsioone ning neid rakendada. Lepingute koostamine ja nendes paranduste
tegemine on sulle põnev kohustus.

Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskus või CV-Online kaudu kuni 02.02.2021.

Otsingu eest vastutav partner on Tammiste Personalibüroo.


Lisainfo värbamispartner Eike Lepp tel. 5190 7962, eike@tammistepersonal.ee.



Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.