Tööotsijale

PEARAAMATUPIDAJA


Veho on Soome pereettevõte ja piirkonna suurimaid autokontserne, mis tegutseb Soomes, Rootsis, Eestis ja Leedus. Ettevõte loodi ja on Soome turul Mercedes-Benz kaubamärki esindanud juba aastast 1939. Veho gruppi lisandusid 2019. aasta oktoobris Silberauto kaubamärki kandvad Eesti ja Leedu äriüksused, mis on Mercedez-Benz autoriseeritud müügi- ja teenindusorganisatsioonid.

Veho AS kutsub ettevõttesse rahvusvahelise ettevõtte töökogemusega

PEARAAMATUPIDAJA,

kelle peamine roll on juhtida raamatupidamise meeskonda, viia raamatupidamisprotsessid vastavusse grupi standardite ja põhimõtetega ning olla võtmeisikuks grupi majandustarkvara juurutamisel.

Ettevõte pakub:
  • eneseteostuse võimalust raamatupidamisprotsesside digitaliseerimisel ja moderniseerimisel;
  • võimalust enesearenguks rahvusvahelises autoettevõttes;
  • motiveerivat tasusüsteemi;
  • kaasaegset töökeskkonda;
  • väljakutseid pakkuvat tööd.

Peamised tööülesanded ja vastustusvaldkonnad:
  • juhtida ja korraldada raamatupidamisosakonna tööd (alluvuses 5 töötajat);
  • vastutada nii Eesti seadusandliku (sh majandusaasta aruanne ja maksudeklaratsioonid) kui grupi raamatupidamisaruannete korrektse ja õigeaegse koostamise eest;
  • viia raamatupidamisprotsessid ja tehingute kajastamine vastavusse grupi nõuetega;
  • moderniseerida ja digitaliseerida raamatupidamisprotsesse;
  • juhtida finantsauditi protsessi ning teha koostööd audiitoritega.

Sobid antud ametikohale, kui Sul on:
  • finantsalane magistrikraad või sellega võrdväärne haridus;
  • vähemalt 3-aastane töökogemus sarnasel positsioonil rahvusvahelises ettevõttes;
  • meeskonna ja projektijuhtimise kogemus sh omad kogemust mõne suurema muudatuse läbiviimisel oma valdkonnas;
  • kasuks tuleb tarkvara juurutamise kogemus;
  • väga hea eesti ja inglise keele oskus.

Oma töös oled edukas, kui oled proaktiivne, positiivne, analüütiline ning näed probleemide asemel võimalusi. Orienteerud väga hästi Eesti maksuseadustes ja tunned hästi raamatupidamise standardeid. Naudid inimeste juhtimist, muudatuste tegemist, uute protsesside ja süsteemide väljatöötamist. Kasuks tulevad teadmised IFRS-ist, Axapta kasutamise oskus ning väga heal tasemel Excel’i tundmine.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee või CV-Online kaudu kuni 14.06.2021. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!



Lisainfo: värbamispartner Eike Lepp tel. 5190 7962, eike@tammistepersonal.ee.



Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.