Tööotsijale
SEKRETÄR
OÜ KLV Arstikabinet on patsientide poolt armastatud ja
kiidetud Pärnu kesklinnas asuv üle 20-aastase kogemusega arstikabinet. KLV
Arstikabinetis töötavad ämmaemandad, naistearstid ja psühholoog, kes pakuvad
laia valikut erinevaid teenuseid, noorte nõustamisest raseduse jälgimiseni.
Meiega liitudes ootab Sind kokkuhoidev meeskond, kes töötab ühiselt patsientide heaolu nimel. Pakume Sulle töökohta Pärnu kesklinnas, stabiilset tööaega E-R 9:00-17:00, põhipalka ja ravimiuuringute läbiviimisega seonduvat lisatasu.
Sinu põhilised tööülesanded sekretärina saavad olema patsientide vastuvõtule registreerimine, telefonile vastamine, sotsiaalmeedia ja e-kirjade haldamine, kodulehe toimetamine, arvete ja aruannete koostamine, arendustegevuses osalemine ja vastuvõttude assisteerimine.
Ootame Sind oma meeskonda kui Sul on varasem assisteeriva töö või sekretärina töötamise kogemus ning oled osav arvutikasutaja, valdad väga heal tasemel eesti ja suhtlustasemel inglise keelt.
Sobid meiega hästi, kui Sulle meeldib suhelda, oled korrektne ja kiire taibuga. Meile meeldiks, kui oled varasemalt kokku puutunud kodulehe ja sotsiaalmeedia haldamisega või oled valmis selle kiiresti selgeks õppima.
Kandideeri palun portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskuse või CV-Online’i kaudu enne 10.07.2022. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!
Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.
Lisainfo Ilo-Kaisa Volmerilt ilokaisa@tammistepersonal.ee, telefonil 511 3804.
Kutsume meiega liituma suhtlemisjulge ja empaatilise
SEKRETÄRI,
kes aitab arstikabineti tööd sujuvana hoida.
kes aitab arstikabineti tööd sujuvana hoida.
Meiega liitudes ootab Sind kokkuhoidev meeskond, kes töötab ühiselt patsientide heaolu nimel. Pakume Sulle töökohta Pärnu kesklinnas, stabiilset tööaega E-R 9:00-17:00, põhipalka ja ravimiuuringute läbiviimisega seonduvat lisatasu.
Sinu põhilised tööülesanded sekretärina saavad olema patsientide vastuvõtule registreerimine, telefonile vastamine, sotsiaalmeedia ja e-kirjade haldamine, kodulehe toimetamine, arvete ja aruannete koostamine, arendustegevuses osalemine ja vastuvõttude assisteerimine.
Ootame Sind oma meeskonda kui Sul on varasem assisteeriva töö või sekretärina töötamise kogemus ning oled osav arvutikasutaja, valdad väga heal tasemel eesti ja suhtlustasemel inglise keelt.
Sobid meiega hästi, kui Sulle meeldib suhelda, oled korrektne ja kiire taibuga. Meile meeldiks, kui oled varasemalt kokku puutunud kodulehe ja sotsiaalmeedia haldamisega või oled valmis selle kiiresti selgeks õppima.
Kandideeri palun portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskuse või CV-Online’i kaudu enne 10.07.2022. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!
Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.
Lisainfo Ilo-Kaisa Volmerilt ilokaisa@tammistepersonal.ee, telefonil 511 3804.