Tööpakkumised

ASSISTENT

Tammiste Personalibüroo on 2001. aastal loodud personaliotsingute ja koolitustega tegelev ettevõte. Oleme oma klientidele partneriks õigete inimeste värbamisel, kandidaatide ja töötajate hindamisel ning meeskonna arendamisel läbi haaravate koolituste. Meie kontorid asuvad Tallinnas ja Pärnus, tööd teeme üle Eesti.

Ootame oma professionaalsesse, pühendunud ja sõbralikku naiskonda töökohaga Pärnus

ASSISTENTI,

kes abistab värbamisassistente ja värbamispartnereid personaliotsinguprojektide ettevalmistamisel ja läbiviimisel ning tagab Pärnu büroo sujuva toimimise.

Ootame sind kandideerima, kui soovid teha täpsust ja iseseisvat tööaja planeerimisoskust nõudvat vastutusrikast ja mitmekülgset tööd.

Pakume sulle põhjalikku väljaõpet ja toetame igakülgselt sinu sisseelamist, et saaksime võimalikult kiiresti heast koostööst rõõmu tunda!

Assistendi tööülesanneteks on:
  • üldtelefonile ja üldmeilile vastamine ja vajaliku info edastamine ettevõtte siseselt;
  • üldised büroo töökorraldusega seotud ülesanded: päringute edastamine ettevõtte siseselt,  arvete sisestamine, reklaamide müügiarvete koostamine ja edastamine jne;
  • kliendihaldusprogrammi Scoro projektide lisamine ning sealse info haldamine;
  • värbamisprojektide ettevalmistamine (pakkumised, k.a. riigihanke pakkumised; lepingud, reklaampindade broneerimine, reklaamide edastamine, jne.);
  • värbamisassistentide ja - partnerite abistamine projektide läbiviimisel (kandidaatide andmete sisestamine meie andmebaasi Karjäärikaust; kandidaatidega suhtlemine – testimistele ja intervjuude kokku leppimine, kandidaatidele kogu kandideerimisega seotud info vahendamine jne.);
  • töötamine tööotsijate ja avalike andmebaasidega ning projektijuhtimise programmiga (meie enda andmebaas Karjäärikaust, CV Keskus, CV-Online, LinkedIn, Scoro jm);
  • koolitusmaterjalide ettevalmistamine, koolitusruumide pakkumiste küsimine ja broneeringute tegemine;
  • uudiskirja kujundamine ja edastamine;
  • kandidaatide/klientide vastuvõtmine, kohvi/tee pakkumine;
  • bürootarvete tellimine jm. jooksvad ülesanded Pärnu kontoris.

Oled meie jaoks atraktiivne kandidaat, kui sul on:
  • isiksuslik küpsus ja arusaam iseendast – tead, mida suudad ja soovid elus teha;
  • eelistatult sekretäri/assistendi erialane haridus ja varasem assisteeriva töö kogemus;
  • väga heal tasemel suuline ning kirjalik eesti ja inglise keele oskus. Kuigi igapäevane töökeel on eesti keel, vajad kliendisuhtluses  ja pakkumiste/lepingute tegemisel ka inglise keelt;  
  • kontoritarkvara (MS Office) väga hea kasutamise oskus ja huvi uute programmide õppimise vastu;
  • soov teha assisteerivat tööd – meie värbamisassistendid ja -partnerid küsivad abi pidevalt ja nad soovivad tunda, et aitad neid rõõmuga J, meie kandidaadid ootavad alati sõbralikku kohtlemist ja meeldivat kandideerimiskogemust. Sina lood meie ettevõttest esmamulje!;
  • initsiatiivikus - meile meeldib, kui märkad ise, mida on vaja teha ning pakud abi;
  • suutlikkus teha nii rutiinset tööd (töö on vahel üsna tehniline), töös on vajalik kiirus ja täpsus, kui samal ajal olla avatud suhtleja;  
  • oskus oma tööaega planeerida;
  • iseseisvus ja valmisolek meie arengus/töökorralduses kaasa rääkida – meie büroos on kõik töötajad samavõrra tähtsad ja olulised ressursiallikad, igaühe mõtted loevad.

Hea meist teada:
  • tähistame sel aastal 20. sünnipäeva – see on tugev vundament, kuid loorberitel me ei puhka;
  • iganädalaselt on meil Skype koosolekud ja paari kuu tagant ühised strateegiapäevad, kus ettevõtte olulisemad teemad läbi arutame ja uusi sihte seame;
  • teeme vastavalt vajadustele sisekoolitusi, huvi korral käime erinevatel seminaridel, konverentsidel – iga meie töötaja peab nii tööalaselt kui isiksuslikult arenema. Siis areneb ka ettevõte;
  • hakkad tihedat koostööd tegema kõikide meie töötajatega;
  • võtame aeg-ajalt koos midagi mõnusat ette, just nii nagu mõtted tulevad ja võimalusi on;
  • hea omavaheline läbisaamine, toetus ja abivalmidus on meie suurim varandus. „Meie“ on alati olulisem kui „mina“;
  • meie sissetulek sõltub ettevõtte majandustulemustest. Lisaks põhipalgale saavad kõik töötajad ettevõtte kasumiga seotud tulemustasu;
  • kõikidel töötajatel on võimalus osaliselt kodukontoris töötada.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee või CV-Online kaudu
kuni 02. 05.2021, lisades CV-le motivatsioonikirja koos palgaootusega.
Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!


Lisainfo värbamisassistent
Monika Lehtmets telefonil 5450 1131
või monika@tammistepersonal.ee.





Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilita