Tööpakkumised
JUHTKONNA ASSISTENT
Eesti Killustik on üle 25 aastase kogemusega maavarade kaevandamise ja ehitus-materjalide tootmisega tegelev ettevõte, mille tootmine toimub kokku kaheksas pae- ja liivakarjääris üle Eesti. Lisaks opereerib ettevõte ka mitmes projektimüügipõhises kruusakarjääris. Koostööpartneriteks on peamiselt teede- ja taristuehitusega tegelevad ettevõtted, betoonitootjad ning maaparandajad. Samuti kõik karjääride lähiümbruses asuvad põllumehed, metsamehed, veofirmad ja väike-tarbijad. Me soovime olla oma klientidele usaldusväärne koostööpartner, tagades alati materjalide õigeaegse tarne ning kvaliteedi.
Ettevõtte juhtkond otsib oma meeskonda
JUHTKONNA ASSISTENTI,
töökohaga Tallinnas.
Ambitsioonikate kasvuplaanidega sõbraliku meeskonnaga ettevõte pakub:
- võimalust olla ettevõtte esimene assistent ning ise luua
ja arendada ettevõtte dokumentide haldussüsteemi
- huvitavat ja mitmekülgset tööd
- toetavaid kolleege ja igakülgset abi sisseelamisel
- konkurentsivõimelist palka
Sinu tööülesanneteks on:
- juhtkonna liikmete (tegevjuht, müügijuht, finantsjuht, tehnikajuht,
tootmisjuht ja mäetööde juhist) igakülgne
abistamine erinevate tehniliste tööülesannete täitmisel
- üldmeilile ja
-telefonile vastamine ning saadud info või keerukamate meilide edastamine
vastavatele kontaktisikutele
- sissetulevate ja
väljaminevate kirjade dokumenteerimine ning väljaminevate kirjade korrektsuse kontrollimine ja
vormindamine
- ettevõttele arusaadava dokumendisüsteemi loomine ja selle haldamine
- hangete koostamise assisteerimine, lepingute tähtaegade jälgimine ja uute
lepingute ettevalmistamine
- personalitöö ja personaliga
seotud küsimused nagu värbamisprotsessis juhtide toetamine, töötajate
tervisekontrolli korraldamine ja dokumenteerimine, personalialase
dokumentatsiooni haldamine, personali lepingute uuendamine vastavalt etteantud
juhistele
- klientidele hinnakirjade ning müügipakkumiste koostamine vastavalt
etteantud juhistele ja kampaaniate ning
muu olulise info edastamine läbi elektrooniliste kanalite
- ettevõtte kodulehe
ja Facebooki lehe haldamine
- kontorielu toimimise, vajalike töövahendite ja kontori korrashoiu
tagamine
- külaliste
vastuvõtmisega seotud tegevused
- koosolekute
ettevalmistamine ja protokollimine ning esitluste vormistamine (PowerPoint)
- firmaürituste ja
tähtpäevade korraldamine ning firmakinkide organiseerimine
Ootame sind kandideerima kui sul on:
- keskeri- või kõrgharidus
(eelistatult haridus, mis toetaks oskust ettevõtte dokumendisüsteemi luua ja
hallata)
- oskus süsteemselt
ettevõtte erinevaid lepinguid ja dokumente hallata, luua vastav lihtsalt
arusaadav süsteem. Kasuks tuleb varasem töökogemus assistendina, samuti oskused
ja teadmised personalitööst nagu personali haldamine ja personalialase
dokumentatsiooni (töölepingud,
lepingu lisad, töötervishoid) haldamine ja
vormistamine.
- väga hea eesti ja
hea inglise keele oskus kõnes ja kirjas, kasuks tuleb vene keele oskus
suhtlustasandil
- väga head arvuti
kasutamise ja info leidmise oskused ning MS Office programmide kasutusoskus
(Word, PowerPoint jne), kasuks tuleb kogemus töötamisel arvutiprogrammidega
nagu Directo, QlickSense
On oluline, et soovid olla hea abiline juhtidele. Sina lood neile toetava tugisüsteemi, mis aitab juhtidel igapäevatöös keskenduda sisulisele tegevusele. Oled seejuures vastutulelik, empaatiline, sõbralik ning avatud suhtleja, suudad töötada iseseisvalt ning täita ka rutiinsemaid ülesandeid. Oled oma töös kiire, täpne, korrektne ja süsteemne.
Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskus või CV-Online kaudu kuni 15.01.2019 lisades CV-le ka motivatsioonikirja.
Lisainfo: Kristi Põldma, telefonil +372 5854 5525 või kristi@tammistepersonal.ee. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse.