Tööpakkumised

LAOSÜSTEEMIDE JUHT

A.Le Coq AS kuulub Olvi Gruppi ning on Eesti suurim ja vanim joogitootja. Vt lisaks www.alecoq.ee

Meie Tartu meeskonnaga on oodatud liituma

LAOSÜSTEEMIDE JUHT,

kes vastutab ettevõtte laomajanduse digitaliseerimise ning oma meeskonna igapäevase efektiivse juhtimise eest. 

Sinu peamised tööülesanded:
  • laotöö igapäevane efektiivne ja tulemuslik juhtimine;
  • laosüsteemide digitaliseerimine ja tehnoloogiliste protsesside arendamine;
  • personali planeerimine ja hea õhkkonna loomine;
  • meeskonna juhtimine läbi esmatasandi juhtide;
  • inventuuride organiseerimine;
  • pidev ja tõhus koostöö teiste osakondadega;
  • ladudes kasutatavate seadmete hoolduse ja jooksva remondi planeerimine.

Oled sobiv kandidaat, kui Sul on:
  • vähemalt 3-aastane töökogemus tootmisettevõttes meeskonna juhina (eelistatult toiduainetööstuses);
  • laosüsteemide digitaliseerimise kogemus;
  • kogemus personali planeerimisel;
  • oskus head õhkkonda luua ning tulemuslikult meeskonda juhtida ja tööd organiseerida;
  • oskus oma otsuseid põhjendada ning teiste argumente kuulata;
  • tööohutusalased teadmised;
  • Exceli oskus spetsialisti tasemel, IT-alased teadmised;
  • hea eesti ja inglise keele oskus kõnes ja kirjas;
  • avatus uutele ideedele;
  • planeerimisvõime;
  • pinge-ja stressitaluvus.

Ettevõte pakub:
  • stabiilset töösuhet ning eneseteostust ja arenguvõimalusi pidevalt arenevas ettevõttes;
  • head töökeskkonda toetavas ja professionaalses tiimis;
  • põhipalka ja tulemustasu;
  • rikkalikku toetuspaketti trennitoetusest hambaravihüvituseni.

Lisainfo:
Töökoht asub Tartus, Laulupeo pst 15. Sinu meeskonna moodustavad ca 20 inimest: vanem laohoidja, tõstukijuhid, laotöölised.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV-Online või CV Keskus kaudu kuni 10.06.2021. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!
 



Lisainfo värbamispartner Merle Rebane,
telefon +372 511 3804 või
merle@tammistepersonal.ee.




Oma isikuandmete edastamisega annad nõusoleku nende töötlemiseks ja säilitamiseks.