Tööpakkumised
OSTUJUHT
Indetek OÜ tegeleb kaasaegsete lahenduste loomisega toidu pakkumiseks, säilitamiseks ning transportimiseks. Ettevõtte E-Pro tootesari ning eritellimusel spetsiaaltooted vastavad kõikidele profiköökide nõudmistele.
Klientide
rahulolu tagamiseks pakutakse täisteenust ideest, joonistest ja vajaduste
kaardistamisest tootmise ning kohaletoimetamiseni. Oma tooteid eksporditakse Balti-
ja Põhjamaadesse ning läbi edasimüüjate üle kogu maailma. Ettevõte on Electrolux
Professional'i koostööpartner.
Seoses
ettevõtte kasvuga luuakse uus ametikoht
OSTUJUHT,
kes korraldab ettevõttele vajalike materjalide, kaupade ja teenuste sisseostu, tagades tarnete õigeaegsuse ja parima hinna- ja kvaliteedisuhte.
Oled
sobiv kandidaat kui tuled toime järgmiste ülesannetega:
- ostuvajaduse planeerimine,
ostutoimingute ettevalmistamine ja läbiviimine
- ostutegevuse protsesside planeerimine ja
juhtimine
- varude juhtimine,
tootmise vajadustele vastava optimaalse laoseisu loomine
- tarnijate haldamine,
läbirääkimiste pidamine uute tarnijatega, lepingute ettevalmistamine ja
sõlmimine vastavalt saadud volitustele
- logistika
korraldamine
- lao toimimise
tagamine (2 töötaja töö planeerimine ja juhtimine)
- oma valdkonna
dokumentatsiooni haldamine
- aruannete
koostamine ja esitamine juhtkonnale
Töös on väga oluline igapäevane koostöö kõikide ettevõtte üksustega, eriti müügi- ja tootmisosakonnaga.
Ametikohale kandideerimisel ja tööga edukaks toimetulekuks on oluline:
- eelistatult tehniline kõrgharidus
- varasem ostualane töökogemus tootmisettevõttes
- oskus eelarvet juhtida
- ERP
süsteemide (SAP, Axapta, ettevõttes kasutusel Wisma) kasutamise kogemus
- äriline ja analüütiline mõtlemine
- proaktiivsus, mõtlemine - kuidas saab teha, mitte miks ei ole võimalik
teha
- paindlikkus ja iseseisva töö oskus
- eesti ja
inglise keel väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas, soome ja rootsi keele
oskus tulevad kasuks
Omalt
poolt pakume:
- Stabiilset
töösuhet – meie töötajad on kõik pikaajalise staažiga. Nende sõnul on põhjuseks
hea ja rahulik tööõhkkond.
- korralikku
põhipalka ning tulemustasu
- võimalust
olla hea sisseostu süsteemi looja ja arendaja, kaasa rääkida kõikides oma tööd
puudutavates küsimustes
- külastada
tarnijaid nii Eestis kui välismaal – et pidada läbirääkimisi ja saada
partneritega isiklikult tuttavaks
Lisainformatsioon
Ettevõttes töötab 20 töölist, töö toimub ühes vahetuses. Täistööaeg, 8.00 - 16.30.
Kandideeri
portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV
keskus, CV-Online või LinkedIn kaudu kuni 31.05.2018.
Lisainfo värbamispartner Sirje Tammistelt telefonil 514 4084 või sirje@tammistepersonal.ee.