Tööpakkumised

PEARAAMATUPIDAJA

Veho on Soome pereettevõte ja piirkonna suurimaid autokontserne, mis tegutseb Soomes, Rootsis, Eestis ja Leedus. Ettevõte loodi ja on Soome turul Mercedes-Benz kaubamärki esindanud juba aastast 1939. Veho gruppi lisandusid 2019. aasta oktoobris Silberauto kaubamärki kandvad Eesti ja Leedu äriüksused, mis on Mercedez-Benz autoriseeritud müügi- ja teenindusorganisatsioonid.

 

Veho AS kutsub ettevõttesse iseseisva ja rahvusvahelises
 ettevõttes töötamise kogemusega

PEARAAMATUPIDAJA,

kelle peamine roll on olla muudatuste eestvedajaks raamatupidamisprotsesside moderniseerimisel ning digitaliseerimisel.


Ettevõte pakub:
  • eneseteostuse võimalust finantsosakonna moderniseerimisel ja arendamisel kahe autoettevõtte ühinemise järgselt;
  • võimalust enesearenguks rahvusvahelises autoettevõttes;
  • motiveerivat tasusüsteemi;
  • kaasaegset töökeskkonda;
  • väljakutseid pakkuvat tööd.

Peamised tööülesanded ja vastustusvaldkonnad:
  • juhtida ja korraldada raamatupidamisosakonna tööd (alluvuses 4 töötajat), kõikide raamatupidamistoimingute õigeaegsust ja korrektsust;
  • moderniseerida ja digitaliseerida raamatupidamisprotsesse;
  • viia raamatupidamisprotseduurid vastavusse grupi nõuetega;
  • vastutada välise raamatupidamise ja grupi konsolideeritud aruandluse eest;
  • teha koostööd audiitoritega;
  • maksude arvestus ja deklaratsioonide esitamine;
  • majandusaasta aruande koostamine;
  • finantsprognoosimine ja analüüs;
  • käibekapitali juhtimine ja rahavoogude analüüs;
  • eelarve koostamine ning pidev jälgimine, kulude ja tulude analüüs ning juhtkonna nõustamine;
  • arvete ülevaatus ja kodeerimine.

Sobid antud ametikohale, kui Sul on:
  • magistrikraad raamatupidamise, finantsjuhtimise valdkonnas või sellega võrdväärne haridus;
  • eelnev vähemalt 3-aastane töökogemus sarnasel positsioonil rahvusvahelises ettevõttes;
  • meeskonna juhtimise kogemus ning oled saanud läbi viia mõnda suuremat muudatust tööalaselt oma valdkonnas;
  • väga hea eesti ja inglise keele oskus.

Oma töös oled edukas, kui oled proaktiivne, positiivne, analüütiline ning näed probleemide asemel võimalusi. Orienteerud väga hästi Eesti maksuseadustes ja raamatupidamissüsteemis. Naudid inimeste juhtimist, muudatuste tegemist, uute protsesside, süsteemide välja töötamist. Sul on teadmised IFRS-ist ning oskad kasutada Axaptat, väga heal tasemel Excel’it, teadmised Autobahn programmist tulevad kasuks.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV-Online või CV Keskus kaudu kuni 02.12.2020. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!



Lisainfo värbamispartner Eike Lepp
telefonil 5190 7962 või eike@tammistepersonal.ee.




Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.