Tööotsijale

VÄRBAMISASSISTENT

Tammiste Personalibüroo on 2001. aastal loodud personaliotsingute ja koolitustega tegelev ettevõte. Oleme oma klientidele partneriks õigete inimeste värbamisel, kandidaatide ja töötajate hindamisel ning meeskonna arendamisel läbi haaravate koolituste. Meie kontorid asuvad Tallinnas ja Pärnus, tööd teeme üle Eesti.

Ootame oma professionaalsesse, pühendunud ja sõbralikku naiskonda töökohaga
Tallinnas

VÄRBAMISASSISTENTI,

kes abistab värbamispartnereid personaliotsinguprojektide ettevalmistamisel ja
läbiviimisel ning tagab Tallinna büroo sujuva toimimise.

Ootame sind kandideerima, kui soovid teha vastutusrikast ja mitmekülgset tööd.

Esialgu pakume sulle tähtajalist lepingut lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendamisel, mis võib kujuneda väga pikaajaliseks koostööks, kui suudad meile olulist lisaväärtust luua.
 
Pakume sulle põhjalikku väljaõpet ja toetame igakülgselt sinu sisseelamist, et saaksime võimalikult kiiresti heast koostööst rõõmu tunda!

Värbamisassistendi tööülesanneteks on:

  • värbamisprojektide ettevalmistamine (pakkumised, k.a. riigihanke pakkumised; reklaampindade broneerimine, kuulutuste kujundamine, reklaamide edastamine, jne.);
  • värbamispartnerite abistamine projektide läbiviimisel (vajadusel kandidaatide andmete (ka CV-de) sisestamine meie andmebaasi Karjäärikaust; kandidaatidega suhtlemine – testimistele ja intervjuudele kutsumine, testimise läbiviimine, jne.);
  • töötamine tööotsijate ja avalike andmebaasidega ning projektijuhtimise programmiga (meie enda andmebaas Karjäärikaust, CV Keskus, CV-Online, LinkedIn, Scoro jm);
  • koolitusmaterjalide ettevalmistamine;
  • müügi- ja turundustegevuste toetamine;
  • üldised haldusega seotud ülesanded (päringute edastamine ettevõtte siseselt ja büroo telefonile vastamine, arvete sisestamine, reklaamide müügiarvete koostamine ja edastamine, jne.);
  • tagab kõikide andmebaaside, testiportaalide, kliendihaldustööriistade ning töövahendite (Tallinna büroo arvutid, printerid, jms.) sujuva toimimise ning lahendab IT-toe abiga tehnilised probleemid;
  • kandidaatide/klientide vastuvõtmine, kohvi/tee pakkumine;
  • bürootarvete tellimine jm. jooksvad ülesanded (koostöös Pärnu värbamisassistendiga).

Oled meie jaoks atraktiivne kandidaat, kui sul on:
  • isiksuslik küpsus ja arusaam iseendast – tead, mida suudad ja soovid elus teha;
  • kutseharidus/ kõrgharidus (bakalaureuse kraad);
  • kasuks tuleb eelnev assisteeriva töö kogemus;
  • väga heal tasemel suuline ning kirjalik eesti ja inglise keele oskus. Kuigi igapäevane töökeel on eesti keel, vajad kliendisuhtluses  ja pakkumiste/lepingute tegemisel ka inglise keelt;  
  • kontoritarkvara (MS Office) väga hea kasutamise oskus, kasuks tuleb Adobe Illustratori kasutamise oskus ja huvi uute programmide õppimise vastu;
  • soov teha assisteerivat tööd – meie värbamispartnerid küsivad abi pidevalt ja nad soovivad tunda, et aitad neid rõõmuga, meie kandidaadid ootavad alati sõbralikku kohtlemist ja meeldivat kandideerimiskogemust. Sina lood meie ettevõttest esmamulje!;
  • initsiatiivikus - meile meeldib, kui märkad ise, mida on vaja teha ning pakud abi;
  • suutlikkus teha rutiinset tööd (töö on vahel üsna tehniline), töös on vajalik kiirus ja täpsus, samal ajal olla avatud suhtleja;  
  • oskus oma tööaega planeerida;
  • iseseisvus ja valmisolek meie arengus/töökorralduses kaasa rääkida – meie büroos on kõik töötajad samavõrra tähtsad ja olulised ressursiallikad, igaühe mõtted loevad.

 Hea meist teada:
  • tähistame sel aastal 20. sünnipäeva – see on tugev vundament, kuid loorberitel me ei puhka;
  • iganädalaselt on meil Skype koosolekud ja paari kuu tagant ühised strateegiapäevad, kus ettevõtte olulisemad teemad läbi arutame ja uusi sihte seame;
  • teeme vastavalt vajadustele sisekoolitusi, huvi korral käime erinevatel seminaridel, konverentsidel – iga meie töötaja peab nii tööalaselt kui isiksuslikult arenema. Siis areneb ka ettevõte;
  • hakkad tööülesandeid jagama, omavahel tihedat koostööd tegema ja puhkuste ajal teineteist asendama Pärnu kontori värbamisassistendiga;
  • võtame aeg-ajalt koos midagi mõnusat ette, just nii nagu mõtted tulevad ja võimalusi on;
  • hea omavaheline läbisaamine, toetus ja abivalmidus on meie suurim varandus. „Meie“ on alati olulisem kui „mina“;
  • meie sissetulek sõltub ettevõtte majandustulemustest. Lisaks põhipalgale saavad kõik töötajad ettevõtte kasumiga seotud tulemustasu;
  • kõikidel töötajatel on võimalus osaliselt kodukontoris töötada.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee, CV Keskus või CV-Online kaudu kuni 21.02.2021, lisades CV-le motivatsioonikirja koos palgaootusega.
Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!


Lisainfo: värbamispartner ja juhataja Sirje Tammiste
telefon 5144 084; e-post sirje@tammistepersonal.ee

 

Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.