Tööotsijale

VÄRBAMISASSISTENT


Tammiste Personalibüroo on 2001. aastal loodud personaliotsingute ja koolitustega tegelev ettevõte. Oleme oma klientidele partneriks õigete inimeste värbamisel, kandidaatide ja töötajate hindamisel ning meeskonna arendamisel läbi haaravate koolituste. Meie kontorid asuvad Tallinnas ja Pärnus, tööd teeme üle Eesti.

Ootame oma professionaalsesse, pühendunud ja sõbralikku naiskonda töökohaga Tallinnas

VÄRBAMISASSISTENTI,

kes soovib teha vastutusrikast ja mitmekülgset tööd ning panustada värbamisprojektide õnnestumisse.

Miks tulla meile tööle?
  • Oleme turul olnud üle 20 aasta – see on tugev vundament, kuid loorberitel me ei puhka.
  • Pakume sulle põhjalikku väljaõpet ja toetame igakülgselt sinu sisseelamist, et saaksime võimalikult kiiresti heast koostööst rõõmu tunda!
  • Iganädalaselt on meil koosolekud ja korraldame ühiseid strateegiapäevi, kus ettevõtte olulisemad teemad läbi arutame ja uusi sihte seame.
  • Teeme vastavalt vajadustele sisekoolitusi, huvi korral käime erinevatel seminaridel, konverentsidel – iga meie töötaja peab nii tööalaselt kui isiksusena arenema, siis areneb ka ettevõte.
  • Võtame aeg-ajalt koos midagi mõnusat ette, just nii nagu mõtted tulevad ja võimalusi on.
  • Hea omavaheline läbisaamine, toetus ja abivalmidus on meie suurim varandus. „Meie“ on alati olulisem kui „mina“.
  • Meie sissetulek sõltub ettevõtte majandustulemustest. Lisaks põhipalgale saavad kõik töötajad ettevõtte kasumiga seotud tulemustasu.
  • Kõikidel töötajatel on võimalus osaliselt kodukontoris töötada.
  • Sinu tööaeg on 9:00-17:00, hindame töö ja eraelu tasakaalu.

Värbamisassistendi tööülesanneteks on:
  • värbamispartnerite abistamine projektide läbiviimisel;
  • sihtotsingu abil pakkumistele avatud ning profiililt sobivate kandidaatide leidmine meie värbamisprojektidesse;
  • värbamisprojektide ettevalmistamine (pakkumised, lepingud, reklaampindade broneerimine, kuulutuste kujundamine, reklaamide edastamine, jne.);
  • töötamine tööotsijate ja avalike andmebaasidega ning projektijuhtimise programmiga (meie andmebaas Karjäärikaust, CV Keskus, CV-Online, LinkedIn, Scoro jm.);
  • koolitusmaterjalide ettevalmistamine;
  • müügi- ja turundustegevuste toetamine;
  • koos IT-toe abiga kõikide andmebaaside, testiportaalide, kliendihaldustööriistade ning töövahendite sujuva toimimise tagamine;
  • kandidaatide/klientide sooja vastuvõtu tagamine;
  • bürootarvete tellimine jm. jooksvad ülesanded.

Ootame sind kandideerima kui:
  • oled isiksusena küps ja sul on arusaam iseendast – tead, mida suudad ja soovid elus teha;
  • sul on lõpetatud kutseharidus/kõrgharidus;
  • oled sõbralik ja avatud suhtleja;
  • sul on väga heal tasemel suuline ning kirjalik eesti ja inglise keele oskus;
  • oskad väga hästi kasutada kontoritarkvara MS Office programme; 
  • soovid teha assisteerivat tööd ja olla toeks kolleegidele  – meie värbamispartnerid küsivad abi pidevalt ja nad soovivad tunda, et aitad neid rõõmuga :), meie kandidaadid ootavad alati sõbralikku kohtlemist ja meeldivat kandideerimiskogemust;
  • sulle meeldib võtta initsiatiivi - meile meeldib kui märkad ise, mida on vaja teha ning pakud abi;
  • suudad teha rutiinset ja tehnilist tööd, sinu töös on vajalik kiirus ja täpsus;
  • oskad oma tööaega planeerida;
  • oled iseseisev ja sul on valmisolek meie arengus/töökorralduses kaasa rääkida – meie büroos on kõik töötajad samavõrra tähtsad ja olulised ressursiallikad, igaühe mõtted loevad.

Kasuks tuleb:
  • eelnev assisteeriva töö kogemus;
  • Adobe Illustratori kasutamise oskus;
  • varasem turunduskogemus.

Kandideeri portaalide cv.tammistepersonal.ee või CV-Online kaudu kuni 27.02.2022. Tagame kandideerimise konfidentsiaalsuse!

Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemiseks ja säilitamiseks.




Lisainfo värbamisassistendilt Marlén Vilbaste telefonil